پرسپولیس زلزله

محروميت ابراهيم‌زاده و جريمه نقدي پرسپوليس


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي خود را در خصوص تيم‌هاي متخلف صادر کرد.


ديدار دو تيم شهيد منصوري قرچک و ميثاق تهران از سري رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال از هفته اول در حالي برگزار شد که به دليل اتفاقات رخ داده در بازي، اين ديدار نيمه تمام ماند.

به گزارش فارس برهمين اساس کميته انضباطي با توجه به گزارشات رسيده از داور و مسئولين برگزار کننده مسابقه تيم شهيد منصوري قرچک را به يک جلسه محروميت از حضور تماشاگران در اولين مسابقه‌اي که ميزبان هستند و به پرداخت 30ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد و نتيجه اين ديدار را 7 بر صفر به نفع تيم ميثاق تهران اعلام کرد. ضمن اينکه کميته انضباطي به اکبر تقوي از تيم شهيد منصوري قرچک و سهراب خليلي از تيم ميثاق تهران تذکر داد که از تکرار درگيري‌هاي لفظي خودداري کنند و در صورت تکرار جرايم سنگين تري برايشان در نظر گرفته مي شود.

*جريمه نقدي و محروميت براي ابراهيم زاده

ديدار دو تيم ذوب آهن و داماش گيلان ازسري رقابتهاي ليگ برتر فصل يازدهم در تاريخ 30/2/91 در اصفهان برگزار شد که از سوي ابراهيم زاده-سرمربي سابق ذوب آهن و سرمربي فعلي تيم نفت تهران اظهاراتي بر عليه يکي از مسئولان فدراسيون انجام داده است. پس از بررسي و احضار ابراهيم زاده به کميته انضباطي و عدم حضور وي در مهلت هاي داده شده به جهت ارائه توضيحات، ابراهيم زاده طبق بند دو ماده 23 آئين نامه کميته انضباطي به مدت يک جلسه از همراهي تيم خود و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

*جريمه نقدي براي تيم فولاد مبارکه سپاهان

ديدار دو تيم فولاد مبارکه سپاهان و راه آهن شهر ري در حالي 10/5/91 در فولاد شهر برگزارشد که راه آهن شهر ري از سوي تماشاگران تيم ميزبان تخلفاتي صورت گرفت.بر همين اساس تيم فولاد مبارکه سپاهان به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

*جريمه و محروميت براي سرمربي و تيم گهر درود

ديدار دو تيم پيروزي تهران و گهر درود به ميزباني تيم گهر در آزادي برگزار شد که مهدي تاتار-سرمربي تيم گهر درود پس از پايان مسابقه به داخل زمين آمده و به تيم داوري اعتراض و اهانت کرد. ضمن اينکه تماشاگران تيم گهر درود نيز در زمان بازي چندين بار اقدام به پرتاب سنگ و اشياي مختلف کرده‌اند.

بر همين اساس کميته انضباطي به دليل تخلفات مهدي تاتار-سرمربي تيم گهر درود وي را به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين به دليل تخلفات تماشاگران تيم گهر درود، اين تيم به پرداخت 70 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد و در صورت تکرار تخلفات در مسابقه بعدي، مسلما تيم با کسر امتياز مواجه خواهد بود.

ضمن اينکه هر دو تيم در شروع نيمه دوم با دو دقيقه تاخير وارد زمين شدند. بر همين اساس تيم پرسپوليس تهران و گهر درود به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

گفتني است، راي صادره به استثناء جريمه نقدي تيم گهر درود که با رعايت مقررات قابل تجديد نظر در کميته استيناف است، به استناد مقررات ماده 15 آئين نامه انضباطي قطعي است.

جريمه نقدي براي تيم صبا قم

ديدار دو تيم صبا قم و ملوان بندر انزلي از سري رقابتهاي ليگ برتر در قم در تاريخ 9/5/91 برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم صبا قم در دقايق 52 ، 55 و 75تخلفاتي صورت گرفت.بر همين اساس تيم صباي قم به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: